کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

احسان الهامی شاعر متولد ١٣٧١، اهل تبریز است.

«بئاتریچه»ی من! 

«بئاتریچه»ی من! 
اینک
که در حال سقوط
به قعر دوزخم
با چشمان اشک‌بارت
برای رستگاری‌ام
از «ویرجیلیو» یاری طلب
که امروز
من
در «دانته»‌ترین
حالت ممکنم... .
 

احسان الهامی