کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

بئینیمده کی سارای

بئینیمده کی سارای
یئرینده تیتره ییر
سنی گوردوغوم چاغدا
قات _قات دولانیرام ایچیمده 
بیر پنجره دن
سئودیگیمی
آیدین_آیدین
سپه لیرم گونشه
بیر پنجره دن
یالواریرارم گوزلریمه
سئودیگیمی
آنلاتمادان قاچماسینلار
تاق_تاق!
پنجره لر اوزگه_له_شیر
جانیم،
قات_قات پارچالانیر
منی یئنیدن
سارای قورماغا چاغیر گوزلرینده

فرزانه ولی زاده