کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۵، ایلام.

مجموعه های منتشرشده:«زنگ آخر جهان»،

«انگشتی که تا قعر این قصه تلخ است» و...

برگشتم 

برگشتم 
تاریکی پیش از من به خانه رسیده بود
این سیاهی غلیظ خودش را به همه‌جا مالیده بود و 
تو نبودی 
نبودنت بیشتر از نبودن بود 
تنهایی خودش را در رگ‌هایم به پیش می‌برد 
مثل تو که آرام، راهت را باز کردی و کم‌کم از دهلیزهایم گذشتی 
از مغزم 
از چشمانم 
از دهانم 
من تو بودم 
من تو شده بودم 
در این تاریکی بی‌ربط تو نبودی‌،جهان بود اما تو نبودی
زندگی راهش را رفت و برنگشت 
شبیه تو که رفتی و برنگشتی

سامان بختیاری