کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1365.اهل لنگرود. ساکن کرج.

دلت دلفینی ست

دل‌ات دلفینی‌ست

وگر دریای مطلوب‌اش را نجوید

               دَلادَل

                       بارانداز ِ چشم‌ات از زورق‌های شور.

 

غواص ِ چشم ِ تو چشم ِ لنگرخوی من است

اشک‌ریزه‌های تو شهاب‌های ثاقب

غریق ِ یاس ِ توام بر دریایی که نیافتی.

 

ابرک‌های سینه‌ات را به سینه‌ی کبودم می‌فشارم

                                   امیدا

                                   آب‌چاله‌ای مطلوب برای دلفین ِ دل‌ات

شاهین غمگسار