شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

آبادی تو خراب از سیل من است

آبادی تو خراب از سیل من است
وقتی که تمام هستی‌ات ذیل من است
یک دردِ روان‌تنی‌ست زیباییِ تو
اندامِ تو یک تلقی از میل من است

پویا صداقت

تک نگاری

شعرها

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

احد متقیان فر

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

آنْـدیگَری

آنْـدیگَری

جمال‌الدین بزن

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی