کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۰، اهواز.

مجموعه های منتشرشده: « اصلا بیایید با هم بمیریم»، «میخواهم گیس های دنیا را ببافم»

تنها اتفاق خوب

تنها اتفاق خوب
در موهای تو
شکل می‌گیرد
وقتی مزین می‌شوی
با روبانی سفید
و کفش‌هایی که از جوانی‌ام بر‌می‌داری
چه چشم‌هایی
بر دامنت
نقش می‌بندد

میترا سرانی اصل