روشنتر از هر آینه؛
تصویرم را
در خاکهای تیرهتری دیدهام
نور و هوا و آب و دانه در من درخت را به گفتوگو نشستهاند
با هر تنشی یافتهام جهشی جدا بافته از کنشی در یاختهام
هر بذر نسخهایست به تأویل هر کجا،
خرمای قاهرهام
زیتون اندلس.
متولد ۱۳۷۲، طارم.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
روشنتر از هر آینه؛
تصویرم را
در خاکهای تیرهتری دیدهام
نور و هوا و آب و دانه در من درخت را به گفتوگو نشستهاند
با هر تنشی یافتهام جهشی جدا بافته از کنشی در یاختهام
هر بذر نسخهایست به تأویل هر کجا،
خرمای قاهرهام
زیتون اندلس.