کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۲۷، کاشان.
مجموعه‌ی منتشرشده: «کوچه‌های خاکی خاطره»

برهوت

یک روز خزان
   تنها و خسته جان 
   به صحرا شدم  به خیمه‌ی ابر
   در بارشی از شوق
   لیلی نبود
   جامی شکسته بود 
   نیم‌خورده به سرخی خون
   و نانی که افتاده بود با جای دست او
   لیلی کجاست
   در این برهوت سوخته
   مرا که اشکی نمانده...

رضا محمودی‌حنارود