شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گذشت

گذشت
عید قربان هم
عیب ندارد
حرف‌هایت را تکه‌تکه کن
بچه‌ی همسایه لکنتِ زبان دارد

 

صفیه منصوری

شعرها

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

ویدئو