کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1340، روستای دودج فارس. 

با ماندن در کنج قفس ناساز است

با ماندن در کنج قفس ناساز است
همواره به فکر چاره‌ی پرواز است
تن می‌کوبد به میله‌های آهن
با سرخ گلویی که پر از پرواز است

صحبت‌الله زارع دودجی