شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

زخم‌های ریخته در مغاک

نه شمشیر
بر گردنمان
               آهیختند
و نه
بر صلیبمان
              آویختند
و نه
به آسمان‌هایمان
                      بر کشیدند.
ما را با زخم‌های عتیق و جدید
به گور سیاه
               در کشیدند.
با الهام از نقاشی هولباین نقاش آلمانی

عزیز شبانی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

ویدئو