کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1378، زاهدان.

به چشم کودکان منچستر سرمه کشیده‌اند

به چشم کودکان منچستر سرمه کشیده‌اند
گلوله پیدا نشد
ماهیان مدیترانه در تورند و سیگار می‌کشند
      مرگ به دندان خورد و کمی از پشت
و زنان یهود همچنان عاشق نمی‌شوند.
حواست نیست
گلوله مانده زیر زبان و
مرگ شبیه قرص‌های بی‌مادری‌‌ست
ممنوع شده ترس در خیابان
بی مادری در پستو
خودکشی با گیلاس
زنی با دندان‌های تو گیلاس نباید بخورد
سرمه و سیگار می‌کشد مادرت هنوز
و سوره‌های مبارکه
از یهود چشم‌های تو بود
و گرنه مردی به زنانگی‌های انقلاب نمی‌خندید
بلند شو اقرار کن
به انحنای مهره‌های تنهایی

فقط دوباره سوت نزن لطفاً
به سکوت ماسه‌های عرب مشکوکیم
به سوسوی چشم ماهیان مهاجر
بلند شو اقرار کن
زنی با دندان‌های تو گیلاس نمی‌خورد.

سینا ستوده