کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۷، بیرجند.
مجموعه‌های منتشر شده: «سرود باران»، «شیار شامگاه»، «بادام تلخ» و...

 

بياييد گوري بزرگ بِكَنيم

بياييد گوري بزرگ بِكَنيم
گوري
براي همه تفنگ‌ها
گوري
براي كينه‌ها 
بياييد به جاي همه‌ي تفنگ‌ها
درخت بكاريم
به تعداد انسان‌هايي كه كُشته شدند 
جهان، بزرگ است
بپذيريم كه هيچ درختي
جاي ديگري را تنگ نمي‌كُند
بياييد با نخستين باراني كه مي‌بارد
دوباره زاده شويم 
كندويي است جهان 
کاش با عسلِ چشم‌ها
زندگي كنيم
 

غلامحسین چهکندی‌نژاد