کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۷، بیرجند.
مجموعه‌های منتشر شده: «سرود باران»، «شیار شامگاه»، «بادام تلخ» و...

 

شاید زمانی

شاید زمانی
از چیزهایی سخن بگویی
که دیگر دیر شده است
حالا تلخی روزها را می‌چشی
در سکوت
دشنه‌های پنهان را باور کن!
و باور کن غروری که خرد می شود!
از کنار سوسن رد شدی
از کنار نرگس
در سایه‌ی دیو
آرمیده‌ای

غلامحسین چهکندی‌نژاد