شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کولی

در کوچه پس‌کوچه‌های ابر 
آبشارهایی می‌خندند
که دست‌هاشان 
شکوفه‌های ارغوانی را 
روی لبان یاس می‌ریزد
بگذار چشم‌هایت 
از عطر شکوفه‌ها و یاس
به آغوش آبشارها 
سفر کنند 
پژواک جادوی کوچه را 
به پرواز چکاوکان بسپار
کولی‌ها هیچ‌گاه،
به زمزمه‌ای که روی نسیم می‌نویسد
دوستت دارم 
دوستت دارم 
دل نبسته‌اند.

مهشید رستمی

تک نگاری

شعرها

در ساعات معینی از شبانه‌روز

در ساعات معینی از شبانه‌روز

مظاهر شهامت

حقیقت دارد

حقیقت دارد

حامد رحمتی

طفلکی از همان سال‌ها پيش

طفلکی از همان سال‌ها پيش

عادل حیدری

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی