شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با چمدان‌هایی پر از مه

با چمدان‌هایی پر از مه
کشتی‌ها پهلو می گیرند
باربرها
ارابه را به خزانه می‌برند
و ماهی‌فروش‌ها
با پیش‌بند و ساطور
به ستاره‌ها نگاه می‌کنند
 

مانی آروین

تک نگاری

شعرها

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

دست نگه دارید‌!

دست نگه دارید‌!

فرخنده حاجی زاده

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی