شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

به گلهای دامنت

که پر پر شده لایِ دو پا

برگ برگ برهنه میشوی

با گوشهای بیرون زده از گیسو

یک جفت نارنج تابیده بر سینهها

جا مانده لایِ شاخههای سپیدار

برهنه بمان

دوباره پاییز برگها را تنت خواهد کرد

فهیمه جهان آبادی

تک نگاری

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

برادر

برادر

امیررضا وکیلی

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

امشب  خوابم را  عریان می‌کنم 

هوشنگ رئوف

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده