شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از ابر و چشم

 

از ابر و چشم
می‌تراود 
دوست داشتن و باران

چه شانه‌هایی دارم
ابر سرش را می‌گذراد
 روی آن

با وزش نسیم
ستاره‌های منعکس
آبتنی می‌کنند

م. مؤید

شعرها

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

درخت برف، که در باغ، برگ و بار ندیده

هادی خور شاهیان

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری