کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد دی‌ماه 1353 ، کرمانشاه.

مجموعه‌های منتشر شده: 
"هزار سال نمک زیر  پلک‌های  من است"، "دست نوشته‌های یک  سنگ"، "سلام خواهر باران"، "در این بیابان اتفاق تازه ای نیست"، "خه‌و" (مجموعه شعر کردی)و "خان: (مجموعه رباعی کردی)

داور و دبیر علمی چندین جشنواره مختلف

عجب تبسمِ زشتی! هراس را رو کن

عجب تبسمِ زشتی! هراس را رو کن
زمانِ کینه رسیده‌ست‌، داس را رو کن
مباد در جدلِ اهرمن مُجاب شوی
هر آنچه مَغلطه‌ی بی‌اساس را رو کن
برای ذهنِ کویری که خار دیده و بس
حدیثِ زنده به گوریِ یاس را رو کن
هنوز دار‌و‌ندارت خطوطِ تاریخ است
دوباره هستیِ یک آس‌و‌پاس را رو کن
پدر برای تو غیر از گناه جا نگذاشت
به خاکِ تیره بیافت! التماس را رو کن
لباس‌های پدر بود آنچه می‌دیدند
زمانِ بردنِ نامت پلاس را رو کن
درخت‌ها خلفِ دارهای دیروزند
تو دستِ جنگلِ حق ناشناس را رو کن
اگر چه آخرِ بازی‌ست‌، فکر بردن باش!
تمامِ ناشدنی‌های طاس را رو کن
هنوز در تنِ برنو گلوله‌ای باقی ست
حریف معرکه را برد؛ آس را رو کن

بابک دولتی