کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۸، اردبیل.

مجموعه ی منتشرشده: «تنها همین یک پیراهن آبی»

خواب تمام نمی‌شود


خواب تمام نمی‌شود
باید به بیداری پنجره‌ها رجوع کنم
از چشم ماه
بیفتم به بی‌پناهی کلاغ‌ها در باران
و صفحه‌ی خیس رؤیای شبم را
روی تن تب بیندازم
دراز بکش
به موازات سایه‌ای رستگار
از خاطراتم 
خوابی را بیرون بکشم که تمام نمی‌شود
و تمام بشوم
در ریشه‌های یک درخت
که جهان
چیزی فراتر از ریشه‌های یک درخت گردو نیست
با سایه‌ای رستگار
و شاخه‌هایی که از خواب‌های من می‌گذرد.

مهدی اکبری فر