کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1356،  بندر دیر.  مجموعه‌های منتشر شده:
«من المثنای منم»، «من و  کلماتم در ارتفاع»، «نت‌های افلیج»

و من پَرت افتاده‌ام از دستی که 

و من پَرت افتاده‌ام از دستی که 
حاشیه می‌سازد دورِ نامم
من خوشبخت‌ترم از حاشیه‌ام
و این تارها 
تاریکم  نمی‌کنند
حتی اگر عنکبوتی
همه‌ی قابم را  بغل کند!

 

سعید نصاریوسفی