شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بارانِ‌ علاقه

در میانِ گریه هم شعر می‌آید
از در
دیوار
پنجره
دل همان دل است
علاقه‌ی تو همان علاقه نیست
و بارانی که می‌بارد
کمی تندتر از قبل می‌بارد
نگاه کن:
این پُل دارد می‌میرد
می‌میرد از دستِ آب‌های وحشتناک.

فرامرز سه‌دهی

تک نگاری

شعرها

از اتاقی پیاده می‌شوم

از اتاقی پیاده می‌شوم

مریم فرجی

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

از آن آغاز... زخمِ دایه بر قُنداقه‌ام باقی‌ست

حامد ابراهیم پور

این باغ سوگوار درختان بی بر است

این باغ سوگوار درختان بی بر است

رضا جمشیدی

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

ویدئو