کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1335، کرمانشاه.
مجموعه‌های منتشرشده: «سايه‌ها و سنگ‌ها»
«بر لبه‌های برفی زمين» و...

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه
باده می‌نوشد از خون تمشکان 
باده گساری در طوفان کار مرگ است
درختان روشن بید 
هراسان در نور 
در گیسوی زنان صاعقه پیوند می‌خورند 
هراس از عشق 
هراس از مرگ 
هراس از بودن
مست از تمشک و نوازش باد 
او تکیه داده است به هیچ 
با آوازی مضطرب در باران 
با نگاهی سرمست از هجران

اقبال معتضدی