کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۸، رشت.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «نبض کوچه را بگیر»
« چهل معشوقِ گیسوبلند» و...

به نام یال‌های شعله‌ور

به نام یال‌های شعله‌ور
به نام شیر
که از فرط سکوت
از فرط آتش
در یال‌هایش پنهان شد
به نام آهو و انحناهای دیوانه
آهو که از لکنتش بزرگ‌تر شده بود
دستش نمی‌لرزید
بنویس به نام می، کلمه‌های معلق
دشت‌های زرد و سبز سحرآمیز.

نترس آهو!
حالا که هرگز این‌قدر آهو نبوده‌ای
این قدر انحنای دیوانه نداشته‌ای
به نام زیبایی باقی‌مانده
فعل ها تغییر شکل می‌دهند
راضی می‌شوند
بنویس شعر سنجاب است
گردو... گردو.

مریم اسحاقی