شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پرنده‌ی کوچك!

پرنده‌ی کوچك! 
که در این خلوت 
نوك می‌زنی به شیشه‌ی پنچره پائیز 
به دنبال کدام پناه 
تنهایی‌ات را پر کشیده‌ای 
تا اینجا، 
به خانه‌ی من
 - من رهیده از ازدحام -
پرنده‌ی عزیز! 
پیام بی پناهی‌ات 
به جانم نشست 
و هزار آواز سکوت 
بر لبانم.
 

اقبال معتضدی

شعرها

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

فهیمه جهان آبادی

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای