کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1358، رشت.
مجموعه‌ی منتشر‌شد‌ه:
«اگر تنهایی دندان دربیاورد» 

باد چه حرفی‌ست که تن علف را می‌­لرزاند؟ 

باد چه حرفی‌ست که تن علف را می‌­لرزاند؟ 
ماه چه سنگی، که بر سر آب می­‌ماند؟ 
نمی­‌دانم، این رازها را نمی­‌دانم 
چه کسی هم می­‌داند، با تو من چند نفرم که تنهایی 
این‌طور بین ما سرگردان است.  

ستار جانعلی‌­پور