شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 بهار را گَزیدن از تو 

 بهار را گَزیدن از تو 
 فقراتِ زبرجد 
 بر انصافِ صباست . 

 آن‌که بر مخملی پوسیده 
 لای دو شیشه می‌وزید  
 عرشِ مَحرم
 در قرنیه‌های دوخته می‌جنباند

 تو   
 بر زبانِ بلقیس 
 باغ‌های بی‌شماری 
 و توت‌های وحشی
 از پرزِ معابدِ سرخِ تو 
 می‌سوزند 

 ای دروازه‌ی دهانت  
 عقوبتِ نکشیده 
 به شش ستونِ رُخام!  
 هدهدی بر تاجِ سبا می‌خواند
 شهدِ‌چشم‌های مرا 
 کسی چون تو 
 به کندو نبرده است. 

نازنین آیگانی

تک نگاری

شعرها

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

دشت را  به تمامی فریاد شدم 

هوشنگ رئوف

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا