شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از تو نه

از تو نه، از روزهای سطر خاطرت، روایت عاشقانه‌ای‌، در پیش است‌، از گذ‌رگاه عشق و، تا رواق تنهایی‌ات
زنی گمشده  که از  شانه‌های خیابان باز‌می‌آمد
چقدر، شبیه دست‌های پریشان  تو بود؟
مگر هزاره‌ی سکوتی‌، ازصدای تو بر آید
بگذریم
  از دلوا‌پسی‌های خسته‌ات،چیزی نگو!
 

محمود معتقدی

تک نگاری

شعرها

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

دنیا

دنیا

علی باباچاهی

هرجا می‌روم 

هرجا می‌روم 

وجیهه نوزادی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده

دلم به بوی تو آغشته است

دلم به بوی تو آغشته است

محمد شمس لنگرودی