شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 بهار را گَزیدن از تو 

 بهار را گَزیدن از تو 
 فقراتِ زبرجد 
 بر انصافِ صباست . 

 آن‌که بر مخملی پوسیده 
 لای دو شیشه می‌وزید  
 عرشِ مَحرم
 در قرنیه‌های دوخته می‌جنباند

 تو   
 بر زبانِ بلقیس 
 باغ‌های بی‌شماری 
 و توت‌های وحشی
 از پرزِ معابدِ سرخِ تو 
 می‌سوزند 

 ای دروازه‌ی دهانت  
 عقوبتِ نکشیده 
 به شش ستونِ رُخام!  
 هدهدی بر تاجِ سبا می‌خواند
 شهدِ‌چشم‌های مرا 
 کسی چون تو 
 به کندو نبرده است. 

نازنین آیگانی

شعرها

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

خوابیده‌ای؟

خوابیده‌ای؟

شوکا حسینی

در جهانی دیگر

در جهانی دیگر

مهستی حسینی

نفیسه قانیان