شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیوار می‌تواند مست کند

دیوار می‌تواند مست کند
برهنه برقصد بر سر هر چهارراه
وآبرو بریزد از معماری شهر
که انگورهایش در زیرزمین‌ها می‌رسد
حالا هی بگو:
قلبت پاره‌آجر است
حالا هی بگو:
دیوارهای درونت قد کشیده‌اند
ببین‌!
دیوارهای من هم
به خوبی شما می‌تواند دیوانه شود
آجرهای قرمزش را بکند
بریزد بر سر هر رهگذر
بریزد روی سطح همه تعقل
تا توبمانی
با انبوهی نخاله روی دست‌هایت
که هیچ کارگر شهرداری 
جمع نکرده بود

مریم یوسفی

شعرها

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

پنج شعر از محمد منافی

پنج شعر از محمد منافی

محمد منافی

شب را که ورق بزنی

شب را که ورق بزنی

علیرضا ملک زاده