شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اختاپوس

در آن سو
        منقار کرکس و دندان کفتار
                           بر اسکلت گوزن و آهو
                                                      می­ساید
آرواره کوسه بر باله ماهی
     پنجه شاهین و باز
             بر سینه کبک و تیهو
                    زوزه مداوم گرگ و گراز
                         در گوش بره و بز، فرو
***
در این سو
        گرسنگان ایستاده به تماشا
              در صفوف متراکم برآمده به هم
                                       از چشم­ها
                                       حسرت و حیرت
                                                     می­بارد
***
مزدوران ریزه خوار
             به میانه میدان
                    نمایش تاراج جهان را
                                    کوس و کرنا می­زنند:
«شهر شهر فرنگ
از همه رنگ
سبز و نیلی و بنفش
زرد و آبی و کبود
هر که بود، هر که نبود»
***
خلاصی نیست، اما
         از اختلاس اختاپوس
                 هزار دست و پای این ماندآب
                        مرگ این هیولای هزار سر را
                                         باری اگر راهی باشد
                                                  نیست همراهی
                                                     ...
 راستی کیست؟
هست یا نیست؟
  ***
  جمعیت خاموشند

مسعود خانجانزاده

تک نگاری

شعرها

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

فکر این را نکن که بعد از تو شعر من رو به انزوا برود

ویدا حمیدی

مجید عزیزی

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

آن زن که می‌خواند و برایش دست می‌زنند

کوروش رنجبر

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی