شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این‌جا

این‌جا
در خیال تو
سر به شانه‌ی ترد شعر 
 به خواب می‌روم
رهگذران 
مرا سایه‌ی گیاهی می‌انگارند
و می‌گذرند

از دور
روییدن پرندگان را می‌بینم
و تو را
که با صدایت
بغلم کرده‌ای

سینا میرزایی

تک نگاری

شعرها

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی

و لبت دستش نمی‌رسد به من

و لبت دستش نمی‌رسد به من

علیرضا خسروانی

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

اعتراف می‌کنم 

اعتراف می‌کنم 

مظاهر شهامت