کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1375 ، بهنمیر، بابلسر. 

دوستت دارم، برایم بی خیالی خوب نیست

دوستت دارم، برایم بی خیالی خوب نیست
در جوابم یک سلام خشک و خالی خوب نیست
شانه زیرِ بارِ قلبِ نازکم خالی نکن
بر زمین افتادن جنس سفالی خوب نیست
موجِ موهای بلندت را دریغ از من ندار
حسرت دریا برای یک شمالی خوب نیست!
چشم هایم حال و روزم را گواهی می دهند
در نبودِ تو هوا در این حوالی خوب نیست
دردِ بی کس بودنم را هیچکس باور نکرد
درکِ «باران دیده» ها از خشکسالی خوب نیست
بعد از این از هیچکس دیگر سراغم را نگیر
حال من دیگر نمی خواهد سؤالی،... خوب نیست

مرصاد محمدپور