شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خنیاگر مغموم

به احترام مانا یاد آقای شجریان

خنیاگر مغموم
صدها چکاوک در گلویش داشت
او
دیوارهای تهمت و نامردمی‌ها را
با عشق ویران کرد
با کوله‌باری از شرف، عشق به میهن
بر بازویش تعویذی از مهر به مردم
بگذشت از هنگامه‌ی طوفان و آتش
آن مرد مردستان
سیاوش!

غلامحسین سالمی

تک نگاری

شعرها

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

اضافه نشدی از به مقدار هیچ عدد

مظاهر شهامت

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

اغوش نخل ها

اغوش نخل ها

میترا اکرمی

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی