شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این بهار را هم  نمردم و دیدم:

این بهار را هم 
نمردم و دیدم:
 بهاری با سبز کمرنگ 
با چشمان دخترکی نایاب 
که به افراط
 به موهایم نقره می‌پاشید. 
نه به میهمانی رفتم
 و نه کسی به میهمانی‌ام آمد
 تنها زنی تنها 
از حوالی خیالم گذشت 
که از اعصاب به‌هم‌ریخته‌ی موهایش 
پیدا بود
 که حتی بهار هم 
حوصله‌اش را سر می‌برد.

ایرج کیا

شعرها

شاعر

شاعر

فریاد غفوری

دهان خونی

دهان خونی

بکتاش آبتین

هر چکامه تیغی برای خودزنی

هر چکامه تیغی برای خودزنی

شهریار کوراوند

برای سحر

برای سحر

شقایق شاهرودی‌زاده

ویدئو