شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دوایین نامه


 بە کەنارەکانی ئەم شێعرەدا
کەسێك پیاسە ئەکات
کەسێك پڕ لە ناونیشانی نادیار و بێ ئەنجام
کەسێك لەم قەراخەدا چاوەڕوان تێئەپەڕێ... 
بەسەر وردە زیخی کەناردا
کەسێك 
کە زۆر لە بیرەوەریەکانی تۆ ئەچێ!
پیاوێك،
 باش ئەزانێ
هەرگیز بەناو بیرەوەریەکانی تۆدا تێنەپەڕیوە بە سیگارێك لە نێوان دوو قامک و شێعرێک بە لێویەوە...
.
.
.
ئەگەرچی
 ژنێك ـ بە ئەنقەست ـ
لە بەرۆکی ئەم شێعرە و
 لە بەرانبەر پرتەقاڵی ئێوارەدا 
ئاوێزان...
.
.
.

 «لەسەر ئەم رێگایە 
تا هەمیشە دانیشتووم»

رۆژێك دادێ 
زۆر لە بیرەوەریەکانم ئەچی!!!
...

تریفەی مانگ،
لەسەر کڵاشینکۆف.
شەوی کۆبانی!


...

تۆ لە دەرەوەی 
یان، ئەم «بەفر شادی» یە ـ
بێهوودە ئەبارێ!!!؟
تەنیا...

اسماعیل عظمی

تک نگاری

در من هزار آهوی تشنه

در من هزار آهوی تشنه

آنوشا نیک سرشت

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

شعرها

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

تاریک/تاریکخانه‌ام

تاریک/تاریکخانه‌ام

پروین نگهداری

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت