شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ای آیندگان روزی اگر 

ای آیندگان روزی اگر 
جعبه‌ی سیاه ما را بیابید
در‌خواهید یافت 
ما عشق را و خدا را 
در پستوی خانه نهان کرده بودیم *
این بی‌سببی را بر ما ببخشایید
که تن تازیانه‌خورده
طاقت تیر و تبر نداشت 
بر ما ببخشایید
  که عبث‌های بسیار وکویر
 مرده‌ریگمان بود
روزگاری پنجره گشودیم 
به میمنت عشق وآشتی
اما،
بوی باروت بودو
دیگر هیچ.

قباد حیدر

تک نگاری

شعرها

شاعر

شاعر

فریاد غفوری

رؤیایی آن سوی روزگاران

رؤیایی آن سوی روزگاران

نصرت‌الله مسعودی

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی