در میانِ گریه هم شعر میآید
از در
دیوار
پنجره
دل همان دل است
علاقهی تو همان علاقه نیست
و بارانی که میبارد
کمی تندتر از قبل میبارد
نگاه کن:
این پُل دارد میمیرد
میمیرد از دستِ آبهای وحشتناک.
متولد 1341، بهبهان.
مجموعههای منتشرشده:«امسال هم نیامده رفتی»،
«فنجان شکسته در پاییز فروپاشی» و...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
در میانِ گریه هم شعر میآید
از در
دیوار
پنجره
دل همان دل است
علاقهی تو همان علاقه نیست
و بارانی که میبارد
کمی تندتر از قبل میبارد
نگاه کن:
این پُل دارد میمیرد
میمیرد از دستِ آبهای وحشتناک.