شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تبانی

هیاهوی روشنیِ سوسو
پیدا 
پنهان
این قواره‌ی کوه
در روبندِ توریِ باد 

تبانیِ خورشید و نورها
یک در میان چراغ ایوان‌ها در دامنه 
پیرها در پادری
جوان‌ترها در خواب

دورتر می‌شد ابری 
در گرگ‌و‌میشِ سرخ و صورتی.

رویا الفتی

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

بر بام گردباد

بر بام گردباد

مهدی خطیبی

شعرها

سفر به سرزمین رویاهایت

سفر به سرزمین رویاهایت

محمود معتقدی

سه شعر از میثم مهر نیا

سه شعر از میثم مهر نیا

میثم مهرنیا

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

و آینده‌ام را درخت کرده‌ا‌‌ند

شاهنده سبحانی

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

تو بگو سینه دارچینِ دیوانه

فهیمه جهان آبادی