شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ما گمشده‌­ایم

دروغی که از حقیقت تلخ‌­تر است
و رنجی که می‌­تواند زخم‌­های کهنه را باز کند

لب می­‌بندم و
می‌­نشینم پشت آهی که می­‌ماند و
                                                   برنمی‌­آید
رها‌شده‌­ام در تاریکی
و روزگار دیگر به رنگ گذشته نخواهد گذشت

گمشده‌­ام میان زخم‌­ها و خاطره­‌ها
می­‌خواهم پنهان شوم
پشت بوته‌­ای انبوه
زیر چمنی بلند 
درون سنگی که از تنهایی سخت­‌تر است
اما بیابان است
بیا!
پیدایم کن!

مه­‌آ محقق

تک نگاری

شعرها

برهنه ات به خانه می آید

برهنه ات به خانه می آید

فهیمه جهان آبادی

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

تنهایی

تنهایی

محمود بهرامی

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

ویدئو