شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نرگس‌ها و نسرین‌ها

وقتی جمهوری کرونا
بوسه‌ها را منع کرده است
در تلخی و تنگی
حصر به امان
از دور می‌بوسمت و__
__ جز بغض گفت‌وگو در من نمانده است
مرگ
پرواز کرده سیب سرخی‌ست
                       __ از درخت
قدم‌هایم پر از صداست
زیر  فرش پنهان نمی‌شود
و ما با احتیاط قدم می‌زنیم
اما خطی
پر از خط صاعقه است
ای سرزمین عشق و__
__ پیروزی و شکست
فردا که بوسه ها
دوباره بر بوسه‌ها نشست
نرگس‌ها و نسرین‌های به بند کشیده و__
                                    __عاشق
هرگز
هرگز از یادها نمی‌روند.

مسعود زندی

شعرها

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

چکامه اناهید

چکامه اناهید

صدرا یوسف زاده

ویدئو