کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1348، گچساران.
مجموعه‌ی منتشر‌شده:
 «‌حالا مثل خودم هستم، دلقک با شبکلاه شکلاتی» 

Gnosis

نازنینان من‌! 
از آن تن به ارواح شیرین این کاج زن 
آفرین‌!
شنیدن                    و دیدن 
اما شما حرفی بزن 
هستند صداهای سرقتی 
و سایه‌های قیمتی 
و هستند 
کم‌وبیش دیروزی که قوس‌و قزح شد 
و انسان از قرار آن دو «‌مانی» در اهواز: 
- دیدی تو بلعیدن شتر‌مرغ جواهر را 
ندیدی آیا هیچ‌کس آزارش را شنید 
خنگ بت              یا سرخ بت 
- این است سزای آن‌کس که در تابستان با اژدها شراب بخواهد نیوشید *
دلم را در آخرین باران شکستم 
یعنی بسا سکه ها         جرینگ‌جرینگ 
دل دلین به               که نه دل گلین **
فقط همین ! 

* از شعری منسوب به حلاج با اندکی تغییر 
**  سخنی از بایزید با کمی تغییر
 

رضا بختیاری‌اصل