کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1359، اردبیل. مجموعهی منتشرشده: «مرگ یک دست سفید میپوشد»

کوچه هم اگر باشم نامی ندارم

 

کوچه هم اگر باشم نامی ندارم

نشان به آن نشان که سر مرتعش سایه‌ای

افتاده بر شانه‌ی دیوار روبه‌رو

پس یحتمل کنار آمده باشم با تاریکی

که این‌گونه بی‌تفاوتم به نور سیگارهای باریک

بی‌دلیل به یاد بیاورم چشمان تو را هم که سگ داشت

با پایی زخمی و لنگان

 که پناه آورده بود به پستوهام

چرا زخمش را نلیسیدم

آخ از آن سگ

آن سگ زخمی ...

ابراهیم عادل‌نیا