چییینیندن اؤپورم
گؤل ایسی
گؤل دادی وئریر
بیر نشعه واردی منده
اؤزومده دئییلم
بیلمیرم نه دن دانیشیریق:
بیر آزجا قاباقدا
سولار ایله قارانلیغین قاریشدیغی یئردن
کؤچه ری قوش لاردان
یوخسا بو اسن سرین یئلدن
بلکه بو دا بیر یوخودور
بیرداها نه وارسا بیر آن ایچینده
یوخا چیخاجاق
اوتورموشوق
سولارین سسینه قولاق آسیریق
دالغالار
هر سؤزو
ایچینه آلیب