کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

منیره حسین پوری شاعر متولد ١٣٦٧اهل طبس استان خراسان جنوبی است.

مجموعه های منتشر شده: «درخت محافظهکار است»، «دهان خشک ناودانها»

نزدیک بود

نزدیک بود بی‌محابا
از خیابان بگذرم
نابینایی که ناگهان
چشمش به تو افتاد...

منیره حسین‌پوری