شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حفره‌ی عمیق

هیچ‌وقت دست به جام نزد
ردیف آوازها را نشنید
شعری از ریلکه نخواند
بی اعتنا از روبه‌روی تابلوهای مینیاتور گذشت
از روی اسلیمی فرش‌ها
برای دریایی که نمکزار شد
اشکی نریخت

حالا که لکه‌های سیاه 
دورش را گرفته‌اند
و حفره ای عمیق
زیر پایش رفته‌رفته باز می‌شود
شناسنامه‌اش را نشان می‌دهد
اعتراض می‌کند
فریاد می‌زند.

رضا چایچی

تک نگاری

حصر خانگی

حصر خانگی

علی باباچاهی

شعرها

عاشقانه به: فرهنگ، دار، هنر

عاشقانه به: فرهنگ، دار، هنر

شاپور جورکش

با چند خواب نصفه‌نیمه

با چند خواب نصفه‌نیمه

بهزاد خواجات

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

رضا به کودتای اول این قرن داده بودم بیایی

مجید اجرایی

روژان

روژان

سیدعلیرضا ذوالفقاری