شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دست‌های زمخت کارگر را چکش 

دست‌های زمخت کارگر را چکش 
و قامت خم‌شده‌ی کشاورز را فقط داس می‌فهمید
اتحادیه‌ی کارگری را غارت کردند 
چکش به قاضی رسید 
داس به جلاد
همدردهای دیروز دردهای امروزند

کامران خسروی

شعرها

بیا

بیا

سیروس رومی

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

محمد انتظاری