عینک بیدسته وشیشه
ساعت بیعقربه
کفشهای لنگهبه لنگه
کلاه کاموای نیمهسوخته
بارانی بیآستین
خورجینی پتوی مسافرتی
تنها همین خنزر پنزر پیر مانده بود
ازچریک خوشتیپ قدیم.
متولد 1346، تهران، ساکن آستارا.
مجموعههای منتشرشده:
«در ایوان شببوها»،«تا...» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
عینک بیدسته وشیشه
ساعت بیعقربه
کفشهای لنگهبه لنگه
کلاه کاموای نیمهسوخته
بارانی بیآستین
خورجینی پتوی مسافرتی
تنها همین خنزر پنزر پیر مانده بود
ازچریک خوشتیپ قدیم.