شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خواب در میان بوته‌های شوکران

از پنجره به بیرون نگاه کن 
به باران 
و زیر لب 
برایم شعری از بورخس بخوان 
نه 
ویرانه‌های مدوّر را بخوان 
تا بیدار شوم 
و رنگین‌کمان را 
در آسمان این شعر 
تماشا کنم 

من در آخرین خوابِ مادرم پیش از ازدواج 
به دنیا آمدم 
در خوابِ خدا شاعری کردم 
و فردا 
در خوابِ زنی غریبه 
زیر رنگین‌کمان 
و در میان بوته‌های شوکران 
بوسه خواهم زد 
بر لب‌های جهان 

واهه آرمن

شعرها

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

نجوا در باد

نجوا در باد

اقبال معتضدی

تو رفته‌ای 

تو رفته‌ای 

سارا خلیلی جهرمی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی