شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج


نه این کوچه‌ی پیچ در پیج
در روست
و نه این شب
به بامداد ختم می‌شود
و نه من گذر می‌کنم
از نه توهای این سیاه زمستان
بهار
تنها نامی است
در آیه‌های متروک قدیمی
آه بانو
آن بوی محبوبه‌ها
و شب‌بوها .
 

سیروس رومی

شعرها

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

سه شعر از علی بیکی

سه شعر از علی بیکی

علی بیکی

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی